Ik heb geen e-mail ontvangen met een bevestiging van mijn bestelling
We willen je graag bedanken voor het plaatsen van een bestelling bij Secret Sales. Er kunnen een paar redenen zijn waarom je geen e-mailbevestiging van je bestelling hebt ontvangen:
De e-mail kan door je e-mailprovider rechtstreeks naar je map met ongewenste e-mail of spam zijn verplaatst; kijk eerst daar nog eens. Als je de e-mail in de map met ongewenste e-mail of spam vindt, is er meestal een knop die je kunt selecteren om de e-mail (en toekomstige e-mails) terug naar je inbox te verplaatsen.
Er kan een fout zijn opgetreden met het e-mailadres dat is ingevoerd tijdens het afrekenen. Log in op je account met je juiste e-mailadres om te zien of je bestelling wordt weergegeven op je accountpagina.
Het kan zijn dat je bestelling wordt beoordeeld door ons betalingssysteem. Om de veiligheid van onze klanten te garanderen, worden sommige bestellingen geselecteerd voor beoordeling. Je hoeft je geen zorgen te maken, want je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is doorgevoerd.
Neem contact op met ons team als je binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen. We raden je aan zoveel mogelijk informatie te verstrekken zodat we je bestelling kunnen vinden (je e-mailadres en postcode zijn vooral heel handig).