Waarom heb ik bestellingen met meerdere bestelnummers, terwijl ik voor al mijn artikelen samen heb betaald?
Als zich in hetzelfde winkelmandje artikelen van verschillende vertrouwde merken of vertrouwde verkopers bevinden, ontvang je een bezorging van elk van de respectievelijke vertrouwde verkopers en heb je voor elk een bestelnummer dat iets afwijkt.
Je zult ook afzonderlijke e-mails ontvangen om de status van elke bestelling te bevestigen. Om je bestellingen eenvoudiger te volgen en te beheren, krijgen ze elk hun eigen bestelnummer.
Maak je geen zorgen, want er wordt slechts één betaling van je rekening afgeschreven en bezorging is kosteloos, ongeacht hoeveel pakketten er worden verstuurd!
Alle informatie over je bestellingen kun je in de account vinden onder het tabblad 'Bestellingen'.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
Helaas is het niet altijd mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst. Aangezien je bestelling rechtstreeks naar je wordt verstuurd door een van onze zorgvuldig geselecteerde vertrouwde verkopers, hebben we maar weinig tijd om wijzigingen aan te brengen in de informatie van je bestelling of om een annulering te verwerken.
Als je bestelling de status ‘Bestelling bevestigd‘ heeft in je bestelgeschiedenis in je account, hebben we misschien nog tijd en raden we je aan om contact met ons op te nemen om vertraging te voorkomen.
Indien je bestelling de status 'Wordt verwerkt' of 'Verzonden' heeft, is het helaas te laat om aanpassingen te verwerken, omdat onze vertrouwde verkopers de artikelen al hebben verpakt.
Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we de maat of kleur niet meer aanpassen.
Als je betaling, adres of contactgegevens zijn gewijzigd, moet je ons dit laten weten voordat je de bestelling plaatst. Je kunt dit doen tijdens het afrekenen.
Ik heb nog niet alles ontvangen
Voordat je contact met ons opneemt, is het de moeite waard om te controleren of het ontbrekende artikel in een apart pakket aankomt.
De makkelijkste manier om dit te controleren is door hier in te loggen op je account en je actieve bestellingen te bekijken. Je zult merken dat je een apart bestelnummer hebt voor elk van onze vertrouwde verkopers bij wie je hebt gekocht. Als je elk bestelnummer selecteert, krijg je een lijst met de artikelen die zich in het pakket bevinden en het relevante trackingnummer.
Het is mogelijk dat het artikel dat je mist niet op voorraad was en dat de verkoper daarom het bedrag heeft teruggestort. Je kunt dit nogmaals controleren door hier in te loggen op je account en de bestelling te selecteren die je zoekt. Hier vind je een bevestiging of er een terugbetaling heeft plaatsgevonden.
Neem zo snel mogelijk contact op met ons team als je het bovenstaande zonder succes hebt gecontroleerd.
Als je een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen
Als je een defect of beschadigd artikel ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Voeg een foto toe van het defect, zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Artikelen die beschadigd zijn ontvangen, moeten binnen 14 dagen na levering bij ons worden gemeld. Claims die na deze tijd worden ingediend, kunnen we moeilijk verder onderzoeken en dit zou tot teleurstelling kunnen leiden.
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen
Als je het verkeerde artikel ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Voeg een foto van het defect toe, zodat we het probleem zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
Als er een defect is opgetreden aan je product
Als je artikel binnen de eerste 6 maanden een fabricagefout vertoont, valt het mogelijk onder de productgarantie. Aarzel in deze gevallen niet om contact met ons op te nemen en ons afbeeldingen van het defect te sturen.
Het kan zijn dat we de fout kunnen vaststellen met behulp van de foto om tijd te besparen, maar in sommige gevallen kunnen we je verzoeken het artikel terug te sturen voor inspectie. Als het artikel als defect wordt beschouwd, kan de vertrouwde verkoper proberen het artikel te repareren of vervangen. Als dit niet mogelijk is, wordt het aankoopbedrag terugbetaald.
Je artikel wordt naar je teruggestuurd als het defect niet wordt beschouwd als een fabricagefout.