Altijd gratis verzending
60 dagen retour
Beschikbaar

Een ongewenst artikel terugsturen

We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Als je echter van gedachten verandert, heb je 60 dagen vanaf de aankoopdatum om je artikelen te retourneren. Artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat worden geretourneerd, met labels en etiketten intact. Let op: voor retourzendingen wordt € 5,- in rekening gebracht

Als je pakketten hebt ontvangen van meerdere verkopers hoef je maar één keer deze kosten te
betalen. Mocht je meerdere pakketten willen retourneren op één bestelling, neem dan hier contact
op. Wij regelen dan graag een voucher zodat u niet meermalen betaalt.

Artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat worden geretourneerd, in de oorspronkelijke verpakking, inclusief labels en etiketten (schoenen moeten worden geretourneerd in de originele
schoenendoos). Wij verwachten artikelen waar mogelijk ook in verkoopbare staat terug te krijgen.
Dit betekent dat we vragen geen stickers, labels, of tape direct op artikelen of schoenendozen te
plakken.

Een artikel dat niet compleet is of dat lijkt te zijn gebruikt, zal als retourzending worden geweigerd.

Hygiëne en de veiligheid van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons, dus bepaalde artikelen kunnen niet worden geretourneerd voor restitutie, waaronder:

• Ondergoed, slips en zwemkleding.
• Piercingsieraden, als er geknoeid is met het zegel of als deze is verbroken
• Producten voor gezicht en lichaam indien geopend, gebruikt of indien de beschermende verzegeling verbroken is
• Alle beperkt houdbare goederen, zoals voedsel of bloemen
• Cd's, dvd's of software met een verbroken zegel
• Alle items die specifiek zijn gemarkeerd als niet-retourneerbaar


Als je een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen

Als je een artikel hebt ontvangen dat niet aan onze normen voldoet, of als je artikel stuk gaat, neem dan contact met ons op. Voeg een foto van het defect toe, zodat we het probleem snel kunnen oplossen.

Artikelen die beschadigd zijn ontvangen, moeten binnen 14 dagen na levering bij ons worden gemeld. Claims die na deze tijd worden ingediend, kunnen we moeilijk verder onderzoeken en dit zou tot teleurstelling kunnen leiden.

Als er een defect is opgetreden aan je product

Als je artikel binnen de eerste 6 maanden een fabricagefout vertoont, valt het mogelijk onder de productgarantie. Aarzel in deze gevallen niet om contact met ons op te nemen en ons afbeeldingen van het defect te sturen.

Het kan zijn dat we de fout kunnen vaststellen met behulp van de foto om tijd te besparen, maar in sommige gevallen kunnen we je verzoeken het artikel terug te sturen voor inspectie. Als het artikel als defect wordt beschouwd, kan de vertrouwde verkoper proberen het artikel te repareren of vervangen. Als dit niet mogelijk is, wordt het aankoopbedrag terugbetaald.

Je artikel wordt naar je teruggestuurd als het defect niet wordt beschouwd als een fabricagefout.

 

Terugkeren naar Helpcenter