Altijd gratis verzending
60 dagen retour
Beschikbaar

Wat moet ik doen als mijn bestelling nog niet is bezorgd?

 

1. Controleer nogmaals de verwachte bezorgdatum.

Je vindt deze datum in je bestelbevestiging en in 'Mijn bestellingen’, hier in Mijn account.

Houd er rekening mee dat deze datum een schatting is, dus je bestelling kan iets voor, op of iets na je verwachte bezorgdatum aankomen. Controleer je tracking om de voortgang van je bestelling te bekijken.

2. Volg je bestelling

Je hebt een trackingnummer van je pakket ontvangen in je e-mail met verzendbevestiging. Je kunt ook het trackingnummer van elke bestelling vinden door in te loggen op je account en de bestelling te selecteren die je wilt volgen.

3. Wacht je nog steeds op je bestelling?

Heb je gewacht tot de verwachte bezorgdatum? Houd er rekening mee dat je bestelling enkele dagen later wordt bezorgd (vooral tijdens drukke periodes). De koeriers van onze vertrouwde marktplaatsverkopers doen er altijd alles aan om je bestelling tijdig te bezorgen. Houd je trackinglink goed in de gaten voor de laatste updates.

Als je bestelling niet binnen een paar dagen na de verwachte bezorgdatum aankomt, neem dan contact met ons op

 

Terugkeren naar Helpcenter